ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

"Κρύψου".......Lilith

Κρύψου....μη τυχόν και βγει ο εαυτός σου και σε ψάξει, ΕΚΕΙ στα βρώμικα σοκάκια της ψυχής σου. ΕΚΕΙ που η ανάσα των θεριών σου μυρίζει ψέμα....

Κρύψου, απο τις σκέψεις σου! αυτές που δεν αντέχεις, τις ξεδιάντροπες, που ουτε εσυ ο ιδιος δεν τις αποδέχεσαι αλλά ειναι εκει και ασελγούν στο μυαλό σου!!!!

Κρύψου απο αυτά που θέλεις και που δεν θέλεις γιατι τα τσιμεντένια πόδια σου δεν σε πανε παραπέρα!

Κρύψου απο αυτά που νομίζεις πως θέλεις....γιατι θα γυρίσουν και θα βγαζουν τη διχαλωτή γλώσσα τους και θα σε βρίζουν όταν θα ρθει η ώρα!!!

Κρύψου απο αυτούς που αγαπάς αν το "σ'αγαπώ" ειναι αγκίστρι στα σπλάχνα σου και σε ξεσκίζει αφου δεν βρίσκεις δυναμη να το πεις!!

Κρύψου απο αυτούς που σ'αγαπούν για να τους δώσεις την ευκαιρία να γιατρέψουν τις πλήγες τους, αφου δεν αντέχεις να τις φιλήσεις στοργικά!!!!

Κρύψου στις σκιές αν δεν αντέχεις να ζεις στο φως....γιατι μια σκια είσαι και συ....!!!

Κρύψου απο το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον σου γιατι καμία "αλήθεια" σου δεν τα τιμάει....

Κρύψου απο τον ίδιο σου τον εαυτό όταν θα ρθει η ωρα να τον χαιρετήσεις με χαμόγελο και να κάνεις τον απολογισμό σου...γιατι ΑΥΤΟΣ θα είναι η τελική καταστροφή σου αφου το τόσο ψέμα ουτε αυτός  το αντέχει...!!!!γιατι πάλεψε να μην κρυφτεί....να μείνει στο φως...γιατί ενα μεγάλο μέρος του ήταν αυτόφωτο και συ το βούτηξες στο σκοτάδι ..για να μην σκέφτεται, να μην μιλάει, να μην νοιώθει....να ΣΙΩΠΑ!!! να χρησιμοποιεί το θελκτικό του στόμα μόνο για να φιλάει πρόστυχα ψεύτικες στιγμές, να λέει λόγια ανάλογα της μαγείας που επιθυμούσε να σκορπά χωρίς όρια!!!!!

Κρύψου για να μην σε βρει ο εαυτός σου....γιατί σε ψάχνει οργισμένος και συ τον περιπαίζεις, μπαίνοντας μέσα σε ντουλάπες η κάτω απο το κρεββάτι...φωνάζοντας του με την σιωπή και το ψέμα!!!

Κρύψου σε ικετεύω....γιατί όσο  αγαπώ τον φωτεινό εαυτό σου....αλλο τόσο αγαπώ και το σκοτάδι σου!!!


Lilith



8 σχόλια:

  1. Moυ αρεσει αυτο το ξέσπασμα..φορα την αλήθεια κι αυτο μετρα.Αν δεν αγαπάς το σκοτάδι..δεν βλεπεις τη φωτεινη πλευρα του θεματος.Το νομισμα εχει παντα 2 οψεις..εαν δεν εχει τοτε ειναι σιγουρα πλαστο.!! Σε Φιλώ. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις απολυτο δικιο.......λατρευω και τις δυο πλευρες ΤΟΥ....πιστευω στην φωτεινή ΤΟΥ όμως!!!!!!φιλι γλυκό !!!!! <3

      Διαγραφή
  2. ποιος σε πείραξε να τον μαλώσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκοτεινέ μου......!!!!!ευχαριστω και μόνο για την πρόθεση της υπεράσπισης!!!!μεγάλη αγκαλια! <3

      Διαγραφή
  3. μην ψαχνεις να βρείς την απάντηση στη σκοτεινή πλευρα του Φεγγαριού....η ωτεινή του ειναι καλήτερη....και εξ αλλου όλα εχουν δύο όψεις..εμεις διαλέγουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδενια μου!!!!!επαψα να αναζητω.....!!!εχω διαλεξει απο την πρωτη στιγμή που η φωτεινη πλευρα ....φωτισε τις μέρες μου!!!!!αγκαλια!

      Διαγραφή
    2. Φως, σκοτάδι....όλα δικα μας...

      Καλο τριήμερο ευχομαι!! Φιλια :)

      Διαγραφή
  4. Όλα αν ειναι αυτα που αγαπάμε!!!!!!καλο τριημερο, καλέ μου!!!ζεστη αγκαλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!