ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

"Η γυναίκα που αγαπώ"......του Dark13Sun

Ποιος καλύτερος τρόπος υπάρχει για το ξεκίνημα του πρώτου μήνα της άνοιξης, απο ενα ΤΡΥΦΕΡΟΤΑΤΟ απόσταγμα ψυχής του αγαπημένου βλογοφιλου μου

                               http://dark13sun.blogspot.com/2012/02/blog-post_25.html




 

Η γυναίκα που αγαπώ



Η γυναίκα που αγαπώ
ένα κομμάτι του ουρανού

στα χέρια μου
μια ζεστή ηλιαχτίδα
που φιλοξενεί την ψυχή μου
μια στιγμή ειρήνης
μέσα στον αιματηρό πόλεμο
η βροχή στο άγονο έδαφος 

η γυναίκα που αγαπώ
μ 'έβγαλε από το λήθαργο
μου έδειξε ότι στη γη υπάρχουν
άγγελοι χωρίς φτερά
που περπατούν δίπλα μας
και βλέπουν μέσα μας

είναι αυτή
που μπορεί να βυθιστεί μέσα

στα μάτια μου
στον ωκεανό της ψυχής μου 

να κολυμπά
να περπάτα στις σκέψεις μου
στα γλυκά μου όνειρα να ταξιδεύει
το αίμα μου να αισθάνεται
αγγίζοντας το σώμα μου
να χαϊδεύει
      την ψυχή μου...
Σε λατρεύω.

 

3 σχόλια:

  1. να είσαι σίγουρη Βικούλα μου, πως νοιώθω ως τα βάθη της ψυχής μου πόσο τυχερή είμαι!

    να είσαι καλά και έναν όμορφο μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο φαίνεται και εδώ!
    σε φιλώ Βικάκι ααν και δεν συνηθίζω να
    μοιράζω φιλιά!

    Ευχαριστώ. Είσαι σπουδαίο παιδί!
    Το ξέρω. Το ένιωθα εξ αρχής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τυχερη εσυ....Λυχνε μου!!!τυχερός και εκεινος που του γέννησες στην ψυχή τετοια συναισθηματα!!!!φιλια γλυκα και στους δυο σας!!!!!!!!καλο μας μηνα!!!

      ευχαριστω πολυ!!!!!!!

      Διαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!