ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Πριν την ευχή για "καλή Ανάσταση"...

Με αφορμή, πολλές ευχές, μακιγιαρισμένες αληθινές, για αγάπη, ανάταση ψυχής, ομόνοια, σύνταγμα και τα περίχωρα και επειδή τη ΔΗΘΕΝΙΑ δεν την αντέχω, κατέβασε η κούτρα μου δυο λογάκια, έτσι γιατί είμαι και ένα πνεύμα αντιλογίας. 

Όταν θα μιλάμε για καλοσύνη και ανοιχτές, γαλήνιες, καθάριες ψυχές - που τις βρήκαμε όλοι απορώ όταν η ζήλια, η κακία,ο εγωισμός και η υποκρισία βασιλεύουν - να φροντίζουμε να περνάει το σκουπιδιάρικο και απο τη δική μας την ψυχή. Όλο και κάτι άχρηστο θα βρεθεί για πέταμα.  Άσε που κάποιες θυμίζουν χωματερές ολόκληρες.

Όταν θα μιλάμε για πίστη, να ναι αυτό που θα βγαίνει αβίαστα απο την ψυχή και το μυαλό μας χωρίς να χουμε ανάγκη να το διατυμπανίσουμε.

Όταν θα μιλάμε για αγάπη προς τον συνάνθρωπο, ενώ όλο τον υπόλοιπο χρόνο καρφώνουμε μαχαίρια ο ενας στην πλάτη του άλλου, να φροντίζουμε ΠΡΩΤΑ να αγαπήσουμε τον εαυτό μας. Να δούμε τα λάθη του, τις ευθύνες του και μετά αν χρειάζεται να το συγχωρέσουμε. Έτσι θα μπορέσουμε να το κάνουμε και με τον διπλανό μας. 

Όταν θα μιλάμε για ανάταση και ανάσταση ψυχής και πνεύματος να μεριμνούμε πρώτα να την έχουμε βιώσει και ύστερα να την έχουμε προσφέρει στους άλλους κατ'επιλογή. 

Δεν θα σας ευχηθώ τίποτα απο αυτά τώρα. Θα ευχηθώ μόνο καλή προσπάθεια σε όσους επιλέξουν κατι ανάλογο με τα παραπάνω, στη διάρκεια αυτής της εβδομάδας των παθών του θεανθρώπου. Εβδομάδα σκέψης, περισυλλογής η κοινώς "λάντζας", που λεω και γω, και που την κάνω συχνά πυκνά. Όχι γιατί θέλω να αποδείξω κάτι. Άπλα έτσι έμαθα και δεν μπορώ τα άχρηστα στην ψυχή μου. Θέλω να ανοίγω τα παραθύρια της και να μπαίνει φρέσκο το αεράκι και ατίθασος ο ήλιος. Να ξαπλώνω στο πάτωμα και με κομματιασμένα χέρια και ματωμένα γόνατα απο την δουλειά να απολαμβάνω την καθαριότητα της.  

Καλό κουράγιο λοιπόν αγαπημένοι μου στην προσπάθεια μας, και καλή Μεγάλη Εβδομάδα.



Lilith

4 σχόλια:

  1. Δυστυχως ολοι περιμενουμε αυτες τις μερες για να κανουμε την περισυλογη μας για να δουμε μεσα στην ψυχη μας, αυτο που πρεπει καθημερινα να κανουμε το κανουμε μονο αυτες τις μερες, ισως γιατι τα παθη του Χριστου μας φερνουν μπροστα στα δικα μας παθη, οι ανθρωποι που μας υποδεχτηκαν με βαγια οπως τον Χριστο ειναι οι ιδιοι ανθρωποι που θα μας στειλουν να κουβαλισουμε τον σταυρο μας στον δικο μας γολγοθα, να μας στειλουν στον σταυρο του μαρτυριου, μεχρι την ωρα που θ'αναστηθουμε...πιο δυνατοι και γεματοι απο εμπειριες και γνωσεις, τελικα οι ανθρωποι που μας σταυρωνουν δεν μας κανουν κακο, αντιθετως μας κανουν το μεγαλυτερο καλο, ν'αποκτησουμε τη δυναμη να σταθουμε στα ποδια μας, ν'αναστηθουμε και να λυτρωθουμε....φιλακια Βικακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις........!!!! Ανάσταση και Λύτρωση Τετάκι μου!!!!!!μεγιστη υπόθεση!!!!!! κisses!

      Διαγραφή
  2. Kαλή μου Vicky , έχω με τόσες ψυχές να τρέχω και να ασχολούμαι που δεν προλαβαίνω να σκεφτώ την δική μου ψυχή παρά μόνο σαν βραδιάζει και προσπαθώ να αυτοσυγκεντρωθώ και να δω που βρίσκομαι ... συνήθως εντοπίζω τα λάθη μου και προσπαθώ να μη τα ξανακάνω αλλά πραγματικά δεν τα καταφέρνω πάντα ... Βέβαια θα ήταν καλό όλοι μας να ρίχναμε καμιά συχνή ματιά στα μέσα μας γιατί πολύ κοιτάμε τα έξω μας και έχουμε ξεφύγει, μα αυτοί που δεν το έχουν κάνει μέχρι τώρα δεν θα το κάνουν ποτέ.

    Σε φιλώ και σου εύχομαι Καλή Μεγάλη Εβδομάδα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ακριβως!!!δεν μπορεις να πείσεις κάποιον που δεν ξέρει η δεν είναι ικανός να το κάνει να κοιτάξει μέσα του, να προσπαθήσει να διαβάσει τις μουτζούρες της ψυχής του!!!!δεν γίνεται....πρέπει να θέλει να το κάνει, να αντέχει, να χει κότσια!!! Το βράδυ είναι μια άριστη ώρα για την συγκεκριμένη διαδικασία. Κάπου εκεί, εκείνη την ώρα που η μόνη φωνή που ακους ειναι η δική σου και η σκέψη μπορεί να χτυπήσει με δύναμη απο τη μια άκρη του μυαλου στην άλλη....τότε....σηκώνεις μανίκια. Been there DOING THAT!!!!! Καλή Μεγάλη Εβδομάδα γλυκια μου!!φιλί γλυκό!

      Διαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!