ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Ξεφυλλίζοντας τη σιωπή ....(απόσπασμα) της Αλ. Παπαδάκη

                               Ξεφυλλίζοντας τη σιωπή ....(απόσπασμα) της Αλ. Παπαδάκη

Πολύ απομακρύνθηκα, που να με πάρει ο διάβολος. Πολύ!
Πέρασα στην απέναντι όχθη κι όλα νομίζω τώρα ότι γίνονται αλλού.
Κατάντησα, τελικά, αυτό που ποτέ δεν ήθελα.
Το αρνητικό του εαυτού μου.
Λέρωσε και το βλέμμα μου.
Και το χειρότερο; Ξέχασα πια το pin της αθωότητάς μου.

Επειδή κατάφερες να κρύβεσαι καλά μέσα στη σκιά σου, νόμισες ότι ξέφυγες από το βλέμμα μας;
Επειδή έβαλες φτερά αγγέλων στις αμαρτίες σου, νόμισες πως κέρδισες τη σωτηρία της ψυχής σου;
Αλήθεια, δε φοβάσαι εμάς τα κωλόπαιδα, τους χάκερς, μήπως κάποια στιγμή σπάσουμε τους κωδικούς της υποκρισίας σου;

Ξέρεις τι σκέφτομαι; Φαντάσου, λέει, να μπορούσες σ όλους αυτούς που δηλητηριάζουν τη ζωή σου, να τους κολλούσες μια ταμπέλα στη ράχη, όπως αυτή που έχουν κολλήσει στα τσιγάρα.
«Το άτομο αυτό βλάπτει σοβαρά εσάς και τους γύρω σας!»
Γέλια που θα κάναμε! Αυτή κι αν ήταν προειδοποίηση!




9 σχόλια:

  1. Την Αλκυόνη την λατρεύω και την έχω πάντα πλάι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν υπαρχει περίπτωση να μη βρω την ψυχή μου στον λόγο της.....Λίλα μου <3!!!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν ξέρω για ποιό λόγο έκανες αυτή την ανάρτηση
    αλλά πολύ θα ήθελα να μπορούσα να το κάνω ...
    αυτό με την ταμπέλα...σε μερικά αγγελούδια...
    Ε ρε γέλια που θα κάναμε!!! και κλάματα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina μου....όλες ...ΜΑ όλες οι αναρτήσεις γίνονται με συγκεκριμένο λόγο...ενας απο αυτους ειναι η επιθυμία μου για μια φωτεινή επιγραφή πάνω απο το κεφάλι μερικών!!!!!και επίσης για αυτές εδω τις γραμμές "Επειδή κατάφερες να κρύβεσαι καλά μέσα στη σκιά σου, νόμισες ότι ξέφυγες από το βλέμμα μας;
      Επειδή έβαλες φτερά αγγέλων στις αμαρτίες σου, νόμισες πως κέρδισες τη σωτηρία της ψυχής σου;" ....!!!όπως το πες....γελια και κλάματα μαζί!!!!!! Σε φιλώ!!!!

      Διαγραφή
  3. «Το άτομο αυτό βλάπτει σοβαρά εσάς και τους γύρω σας!»
    αυτή την ταμπέλα τη λάτρεψα! πάω για καρφιά, για αυτοκόλλητα, για κόλλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φωτεινές επιγραφές με ΝΕΟΝ να βγάζουν μάτι απο μακρια....!!!!!! φιλι γλυκό Λύχνε μου! <3

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ καλό ,λατρεύω Αλκυόνη ,συγχαρητήρια για το blog πολύ καλή δουλειά .!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλως όρισες στα μέρη μου!!!!σε ευχαριστω.....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ωραιες αναρτησεις!Για οσους ονειρευονται και για οσους ταξιδευουν...και για ολους εμας που μαθαμε τα βλεπουμε τη ζωή οπως η Αλκιονη - συγχωρεστε μου τον ενικό αλλα αισθανομαι πολυ φίλη μου την κυρία Παπαδακη πλεον!
    Φιλιά

    Τόμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!