ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Αυτό το φεγγάρι...........κανείς δεν του γλυτώνει....


Aυτό το φεγγάρι...κανείς δεν του γλυτώνει.....!!!!
θυμάσαι.....??απο μια απλή στιχομυθια για ενα φεγγάρι ξεκίνησαν όλα......και πάνω που πιστευουμε πως ξεχάσαμε...ερχεται ΕΝΑ φεγγάρι αράζει στην αυλή μου και πιάνουμε ψιλη κουβέντα απο την αρχή......"Θυμάσαι????"...μου λεει......!!!! τι να απαντήσω....??πως ξέχασα??????

  
Lilith





7 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Εσυ ξέρεις καλά τι σακάτεμα κάνουν....μαζί τα περνάμε τέτοια σακατέματα....σ'αγαπω να ξερεις..!

      Διαγραφή
  2. vickaki μου είχα καθήσει στα σκαλιά εχθές μετά τα μεσάνυχτα και να έχει ένα φεγγάρι φωτεινό ... δεν μου έκανε καρδιά να μπω για ύπνο! μόνο όταν κρύωσα πολύ μαζεύτηκα, μα τι ομορφιά ήταν αυτή ... ένα φεγγάρι βαρκάδα στον ουρανό να κάνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να μπορούσα να σου εξηγήσω Levina μου αγαπημένη, κάθε φορά που βλέπω τις βόλτες του ολόγιομου φεγγαριού στον ουρανό, τι σκέφτομαι, τι νοιωθω, τι θυμάμαι....τι μου λείπει και πόσο.....!!!!!!!!....μονο να μπορουσα...!

      Διαγραφή
  3. Όσο μιλάς τη γλώσσα του φεγγαριού δεν θα σ' αφήνει να ξεχνάς. Το θέμα είναι να μην ξεχάσει αυτήν την γλώσσα της επικοινωνίας μαζί του. Αν μια μέρα το κοιτάξεις και δεν σου λέει τίποτα, αλλά νιώθεις μόνο την νοσταλγία των παλιών σας συνομιλιών, θα έχεις γεράσει. Γι' αυτό σου εύχομαι νιάτα μέχρι τα βαθιά γεράματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!