ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Μακροβούτι η τσαλαβουτι.......η επιλογή δική σας...Lilith

τους αφηνω να λενε........δεν με νοιαζει η γνώμη τους...!λατρευω τα "μακροβουτια" και την παραμονή στο "βυθό"....οικείο περιβάλλον!!κι ας ειναι κρυο...κι ας ειναι σκοτεινό, συνηθισα πια! τον αγάπησα, εγινε δικός μου...!!ειναι τουλάχιστον ήρεμα ! βρίσκεις αξιόλογους ανθρώπους, μοναχικους, με πικρό χιουμορ, ζορισμένο χαμόγελο, μάτια που στάζουν πόνους, στήθια που ξεβράζουν "γιατι", γεμάτους χαρακιές  αλλα και με διαθεση κουβεντουλας, παρηγοριάς, κατανόησης! δεν ειναι για μένα η επιφάνεια....!!!

άλλωστε μόνο τα "σκατά" , οι "φελλοί" και τα "κουτσουρα" (ευχαριστω Ⓚαλέ μου για την συμπλήρωση) επιπλέουν....!...

Προτιμώ να μακροβουτώ ΣΕ ΟΛΑ στη ζωη μου, παρα να τσαλαβουτώ.... 


Lilith


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!