ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

........περι ταλέντου ο λόγος................


Στη ζωή μου έχω γνωρίσει πολύ κόσμο! Μεγάλη τύχη όμως για μένα ήταν να γνωρίσω άτομα...με διάφορες μορφές η υποστάσεις,  άτομα που δεν είχαν σκοπο να μοιραστούν ευκολα, να παραδεχτούν πως ειναι "ευλογημένα". Πίστευα και πιστευω λόγω ανατροφής πως ότι καλό και αξιόλογο υπάρχει μέσα μας πρεπει να το μοιραζόμαστε. Κανει καλό σε εμας τους ιδιους αλλα και σε αυτους που κανουμε την μοιρασιά. Ακουμπαμε (όσοι μπορουμε, όσοι εχουμε) πράγματα στα χέρια των εκλεκτών, αυτων που εμεις εχουμε ορίσει. Και απο κει ξεκινα ενα μαγικό ταξίδι προς την ψυχή. 
Και γω λοιπον θεωρώ τον εαυτό μου εκλεκτό επίλεκτο μια που ενα απο τα άτομα αυτά μου έκανε την τιμή να το μοιραστεί μαζί μου.

Μαγική μουσική, υπέροχο ταξίδι, χωρίς επιστροφές απο τα μέρη που σε ταξιδευει...!εκει που όσο κι αν βραχεί η ψυχή μας, απλά καθαρίζει...δεν ξεβάφει..δεν αλλοιωνεται η παλέτα της!!!

Γραμμένη, απο τα λίγα ταλαντουχα άτομα που εχω γνωρίσει στη ζωη μου, απο αυτα που ο Θεός ακούμπησε μαγικά πάνω τους την ώρα που έβγαιναν να βολτάρουν στον κόσμο.!!!! Δημήτρη Φλουτσάκο, φίλε μου (αν μου επιτρέπεις)....ευχαριστω θερμά!!!!!!






"Αν εχεις ταλέντο διάβαινε....άλλιως κάτσε στον πάγκο σου και απόλαυσε τη "θεα" .."

Lilith

4 σχόλια:

  1. Το να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, θα φανεί πολύ "ταμπελίστικο"...απλά θα πω ότι φτάνει η στιγμή που λες ότι πρέπει μερικές στιγμές να ανοίγεις τις πόρτες σου....για να μοιραστούν και άλλοι και να καταλάβουν τις δικές σου στιγμές.... Για να ακολουθήσουν και άλλες στιγμές...γιατί τελικά στο βάθος της ζωής μας αυτές αξίζουν...οι στιγμές! Πάμε λοιπόν για πολλές τέτοιες στιγμές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι ......!!! ευχαριστω θερμά που το μοιράστηκες μαζί μου.....!!!!!στο'πα....καλα τα "συρταράκια" μας, καλά τα "κουτάκια" με τις πολύχρωμες κορδέλες ....προστατευουν !!!άλλα που και που, αν τα ανοίγουμε, εκπλήσουμε και τον ίδιο μας τον εαυτό με το τι μπορουμε να καταφέρουμε!!! Ξέρεις..ενα "χάρισμα" μπορω να μου αναγνωρίσω! Να μπορώ να δω την αξία της ψυχής ορισμένων ανθρώπων γύρω μου.....you are one of them my SIMPLE MAN!!!

      Διαγραφή
  2. Eίχες απόλυτο δίκιο που επέμενες Vicky!
    Πολύ όμορφη μουσική γεμάτη εικόνες και μου έφερε
    αναμνήσεις από ένα άλλο βουνό που περνούσα πολύ
    από τον χρόνο μου ... χειμωνιάτικες χιονισμένες
    νύχτες, οι κραυγές από τις αλεπούδες και τα πουλιά
    στο ελατοδάσος , ο ήχος της βροχής στην λαμαρίνα
    στο υπόστεγο με τα ξύλα, η μυρωδιά της φωτιάς...
    κάπου στην Οίτη...
    Μου άρεσε πάρα πολύ !!!!
    Το κράτησα ήδη στα αγαπημένα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levinaki μου...ότι ταξιδευει η οτι θυμίζει "ταξίδια" που ζήσαμε το λατρευω. Ένα φευγιο συχνα πυκνά πνίγει το μυαλό μου. Σε ευχαριστω <3!

      Διαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!