ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Ατελείωτες βόλτες.....πανέμορφες ανακαλύψεις...No2


Βόλτες, βόλτες, βόλτες.....ησυχία δεν εχω, και χαίρομαι για αυτό. Γιατί "ανακαλύπτω", διαβάζω, ημερεύω, εξαγριώνομαι, αφυπνίζομαι, ταυτίζομαι. 

Ένα βράδυ λοιπόν, αφου είδα πως είχε φεγγαράδα, ξεκίνησα ξανα με τη μαγική μου σκούπα. Αυτή τη φορά είδα φως περίεργο, που ζεσταίνει την ψυχή, που γλυκοφιλά το μυαλό μέσα σε ενα πολύχρωμο τσαντήρι. Τσιγγάνα όμορφη, η οικοδέσποινα του, εχει δικό της "αυθάδικο" τρόπο, ασυμβίβαστο, κοφτερό να σε καλωσορίσει. Άραξα λοιπόν και απολαμβάνοντας αργα τα "κεράσματα" της, είπα πως τούτο το σπιτικό είναι για όσους νιώθουν, για όσους καταλαβαίνουν, για οσους ποθούν, για όσους ΔΕΝ φοβούνται, για τους τολμηρούς. Βρήκα "εμένα" κάπου εκεί και αποφάσισα να περνώ συχνά πυκνά να παίρνω τις "τζουρες" μου απο τις φωτιές που ανάβει το τσιγγανάκι. 

για να σας βάλω σε πειρασμό και να καταλαβετε τι εννοω......     

~Ασφάλεια και Ρίσκο στο .... Όνειρο~

"η Ασφάλεια μπορεί να χάθηκε από την καθημερινότητα που βρίθει από ΑΝ-ασφάλεια επαγγελματική, κατοχύρωσης δικαιωμάτων ΖΩΗΣ, ερωτικής σταθερότητας...

μα... νιώθω πως μόλις αρχισε να εκλείπει από τη ΖΩΗ, ως αντιστάθμιση αρχίσαμε να την αναζηταμε στο... Όνειρο.....

Ασφάλεια στο Όνειρο σημαίνει:

Επιλέγω επιτεύξεις που ΔΕΝ απαιτούν όλο μου το Είναι... Δίνομαι ελάχιστα για να πληγωθώ ανάλογα,αν κι όταν κάτι στραβώσει... Ο κόσμος σήμερα κυνηγά Όνειρα εχοντας κατα Νου το ΤΙ μπορεί να πάει λάθος..... το ΤΙ μπορεί να φερει καταστροφή....... Κι έτσι κρατά άμυνες..... ΔΕΝ έμαθε να βουτά ολόκληρος στη θαλασσα με τη φουρτούνα, όταν ο Ψαράς του καθιστά Σαφές πως "Ρε μάγκα μου, κάτω από ΑΥΤΟ το κύμα, κρύβεται ένας ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ θησαυρός που δεν εχεις δει ούτε στα πιο τρελα σου ΟΝΕΙΡΑ..."

-Όχι, ΔΕΝ μπάινω στη φουστούνα, απαντά στους Οιωνούς ο "μάγκας" {δήθεν μάγκας ήταν αυτός..................} Προτιμώ την ρηχή και ήρεμη θαλασσίτσα που εγγυάται πως θα βρω κάνα βοτσαλάκι να κολλήσω στην κορνίζα του καλοκαιριού.... Θα βρω κοχύλια να κρεμάσω στο λαιμό μου..... Μπορεί να ... πιάσω και κανένα αφρόψαρο...

-μα... ΕΚΕΙ.... κατω από την φουρτούνα έχει Πειρατικούς Θησαυρούς..... αξίΖΕΙ να προσπαθήσεις!... Επιμένει ο Ψαράς.....

-Όχι, δεν το ρισκάρω, απαντά ο "μάγκας"

Και τότε έρχεται ένας ΤρεΛός.....
Που μέσα του κρύβει ΦΟΥΡΤΟΥΝΕΣ και βουτά ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ μες στη θαλασσα.......... Πνίγεται, μα πνίγει την Κραυγή του Φόβου....

"λίγο ακομα.... ................. ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ....... ....... ............. Λ Ι Γ Ο  Α Κ Ο Μ Α!!!!"......

Κρατά ΠΟΛΥ αυτό το "λίγο ΑΚΟΜΑ"....

μα οι ΤρεΛοί ΠΟΤΕ δεν έχουν καλή σχεση με το ...ΧΡΟΝΟ.......
ΟΠΟΤΕ επιμενει, χωρις να υπολογίΖΕΙ πως είναι ωρες και μερες κάτω από το νερό, με φουρτούνα και Υπογεια ρευματα....

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ βγαίνει στην επιφάνεια με τη Γοργόνα ανα χείρας και το χρυσάφι στην αγκαλια..........

Και αναφωνει:
-ΑΞΙΖΕ γαμωτο!!!!!!!.........

την ώρα που ο "μαγκάκος" κάθεται στο παραδιπλανό βραχακι με έναν βότσαλο και ένα κοχύλι στο...... χερι!............."

Κάκια Παυλίδου!!!! (ευχαριστώ για την άδεια σου)

Θα την βρείτε εδω : http://pavlidoykakia.blogspot.gr/





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!