ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

PLUG OUT..............

Είναι η δευτερη φορά στη ζωή μου  που χω μια τερααααααααααααααστια τάση....να κατέβασω διακόπτες απο ολους και όλα.... Να με βγάλω απο την πρίζα...!!!...απο επικοινωνίες, κοινωνίες, ανθρώπους, συστήματα, επαφές, συναισθήματα...!...να κάνω τις διαδικασίες μου, να κανω ενα γενικό format των "σκληρών" μου δίσκων, και να μην κρατήσω ΚΑΝΕΝΑ back up. Να εφαρμόσω όποια αλλαγή, ριζοσπαστική ΠΙΑ, επιλέξω εγω!!!! γιατι ναι..μπορω να επιλέγω για μένα! ... περιμενα, καταστάσεις, ανθρώπους, συναισθήματα!... πάλεψα και τα έβαλα σε σειρά...! όμως μάλλον δε φτάνει...!! 

Lilith


1 σχόλιο:

  1. Τι να σε πω... Ποιος δεν θα ήθελε να έχει την ευκαιρία και τη δυνατότητα!!!!

    Κάνε format!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!