ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

...Ιερό σου "οτι"....Lilith

..κάθε σου λέξη, κάθε σου συναίσθημα, κάθε σου ομολογία, η ΔΙΚΗ σου εξομολόγηση, τόπος ιερός, ευλογημένος!!! Δικός μου, Δικός μας... εκεί που όποιος και ότι άλλο βαπτίζεται μόνο του "περιττό", μην αντέχοντας τα "πάντα" μας!!! 
Καθημερινό μου προσκύνημα στην πιο φιλόξενη, αυτόφωτη "σπηλιά" του σύμπαντος!! Εκεί που τρυπώνει η ψυχή σου για να μην την βρουν! 
Εγω θα' μαι εκεί.!!!!να προσκυνώ ευλαβικά κάθε φθόγγο που θα βγαίνει απο το στόμα σου, κάθε ανάσα που θα ξεβράζει το στήθος σου.....!!!Εγω θα μαι εκει...όχι σε μια γωνιά...γιατί εσυ δεν με έβαλες πότε στη γωνία!!! 
θα μαι στο κέντρο της σπηλιάς σαν ξέφρενη μαινάδα να τροφοδοτώ την φωτιά της ύπαρξης σου!!!!!γιατί εκεί με θες!!!!

ΕΚΕΙ........!!! ....


Lilith



2 σχόλια:

.....μπήκαν σε τροχια......!!!