ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Έκλεισε ενας κύκλος.....ΣΗΜΕΡΑ!

...φυσική φορά, φθορά, πραγμάτων, προσώπων, ιδιοτήτων, ονομάτων...!!! Ποτέ δεν μπορούσα να προετοιμαστώ για μια τέτοια στιγμή! Απο παιδί δυσκολευόμουν...!

Έκλεισε ενας κύκλος σήμερα για μια ιδιότητα που μετρούσε 39 χρόνια ζωής! Της δικής μου ζωής...!!

Τα ελαττώματα του ...ΑΠΕΙΡΑ...!!! οι πόνοι που προκάλεσε.....τεράστιοι...! ...τα λόγια και οι πράξεις του λεπίδες με δυνατότητα βαθιάς χάραξης!!! όμως το τι ήταν δεν το αναιρεί κανείς...

Δεν ξέρω αν θα μου λείψει το άτομο η  ότι αντιπροσώπευε!! Μάλλον το δεύτερο!!..Το λαθραίο - επιπλέον βδομαδιάτικο χαρτζιλίκι μου, το πρώτο μου ρολόι, η μαθητική ποδιά μου!! έχω πολλά να θυμάμαι.. ευτυχώς και ας με πονούν!

Εύχομαι ολόψυχα καλό ταξίδι "Αριστειδάκη" και αν βρεις τη "Βιβή" μου εκεί ψηλά....πες της ΠΟΣΟ πολύ μου λείπει....!!!




3 σχόλια:

  1. Λυπάμαι κοριτσάκι μου για την απώλεια περισσότερο, ξέρω εκ πείρας πως ο χρόνος διώχνει
    τελικά τις άσχημες αναμνήσεις, τις μαλακώνει και μένουν μόνο κάτι σποραδικές στιγμές με χαμόγελο ...
    Εσύ να είσαι καλά
    η ζωή Συνεχίζεται !

    Καλή μέρα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina μου γλυκια! ετσι υποθέτω πως είναι!!!σε αυτό το χρόνο εναποθέτω τις ελπίδες μου ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ! Σε ευχαριστώ πολύ!! φιλί γλύκό!

      Διαγραφή
  2. Ο χρόνος όσο αδυσώπητος κι αν ειναι ....ειναι αυτός που απαλήνει τις δύσκολες αναμνήσεις και με το πέρασμά του τις μαλακώνει.... τις κάνει πιο εύκολες... σου το ευχωμαι .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!