ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

"Λέξεις"......Lilith

Κράτησα όλες τις λέξεις του χθές μας...!
τις διάβασα, ξανά και ξανά, τις αντέγραψα σε φύλλα ρόδινα
 που μάτωναν τις νύχτες απο την απουσία σου!
 τις σκάλισα πάνω στο δέντρο της ψυχής μου, 
εκεί που αναπαυω  τη σκέψη μου, τη μνήμη μου
....απο σένα...! με εσένα!

τις λέξεις του σήμερα τις κρατώ 
προσεκτικά στις χούφτες μου.
Δροσίζω με αυτές το κορμί μου τα μεσημέρια 
που τα χέρια σου πυράκτωνουν κάθε κύτταρο μου.
Ξεπλένω την σκόνη της ημέρας που δεν σε βλέπω.
Καθαρίζω με ευλάβεια τα ακροδάχτυλα σου 
όταν αγγίζουν τα χείλια μου πρίν ακουμπησουν τα δικά σου...

τις λέξεις του σήμερα, μετρώ με σύνεση, με απόλυτη λατρεία,
όπως αυτή που μονο εσυ και εγώ ευλογηθηκαμε 
να εχουμε για πάντα...
τις λέξεις του σήμερα, τις πράξεις του σήμερα, 
που είναι πια επιλογή ακουμπώ στα μαξιλάρια μας τη νύχτα...
με μια ευχή.............................!!!!!!



Lilith



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!