ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

" ..ΕΣΥ.." ...by Lilith

δυο χέρια.....στιβαρά, πεισμωμένα, αχόρταγα, αδυσώπητα! τα δικά σου..! αυτά που ακουμπώντας πάνω μου συμβόλαιο θανάτου και ανάστασης υπογράφουν μαζί......

δάχτυλα ....εύκαμπτα, δυνατά που στις άκρες τους πύρινα βέλη φυτρώνουν....! αυτά τα δικά σου...που σαγηνεύουν το κορμί μου, ποθώντας το όπως κανένα άλλο...! που σφιχτά βυθίζονται στο δέρμα μου και παλεύουν να φτάσουν τα σωθικά μου...! εκεί που ο αέρας που υπάρχει είναι δικό σου έργο, εκει που καθε φορά που το κορμί σου γίνεται ΕΝΑ με  το δικό μου, τίκτεται και γεννιέται η πλάση ολόκληρη...!! όλα τα θαύματα του κόσμου τούτου...!

Στόμα...αχόρταγο, λιγωμένο,  λατρεμένο, το στόμα σου, στόμα μου! αυτό που λυσσαλέο μπαίνει στο δικό μου λες και σου λείπει ο λόγος του να "ζεις" και απεγνωσμένα ψάχνεις να τον βρεις πάνω μου, μέσα μου.....!

Σώμα λαίμαργο.. αγαπημένο, το σώμα σου,..NAE MOY.  Προσεύχομαι γονατιστή εμπρός σου για κάθε όνειρο, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, αδυναμία, πόθο, πάθος, στιγμή, λεπτό, μέρα, Ζωή,  παρουσία δική σου, με σένα για σένα για εμάς, να γίνει αιωνιότητα.....!!!

ΕΣΥ.....μαγική παρουσία στον κόσμο τούτο πάνω.!! αυτόφωτο όν με λαβωμένη, μαστιγωμένη πλάτη γεμάτη πληγές που μοσχοβολούν μούχρωμα και άνθη λωτών.....ΕΣΥ!!

Δεν ξέρω τι ήμουν, τι  είμαι ...η τι θα είμαι στο μέλλον για σένα...! 
θέλω να μάθω....! Λαχταρώ...! 

Ξέρω ένα όμως, πως ότι είμαι, ούτε ήταν, ούτε θα γίνει κανείς άλλος ΠΟΤΕ...!

Lilith 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!