ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

"Τώρα πια"......Lilith



Τώρα πια....

Ένα μικρό κοφτερό σουγιαδάκι,
έκλεψα απ'τη ματιά σου και
το ακόνισα ώρες με την υπόσχεση
πως θα' ρθεις....

Περιμένοντας σε, σκάλισα περίτεχνα προσευχές
και το όνομα σου,
 στο δέντρο που έσπειρες μέσα μου
την πρώτη φορά που σε καλοδέχτηκα ολοκληρωτικά..

Τότε που η αυλή της ψυχής μου ήταν ορθάνοιχτη
και διψασμένη. Τότε που μπήκες εσυ
ντυμένος στα λευκά, έχοντας κρεμασμένα στα χείλη σου
λόγια γλυκόπικρης, ακριβοπληρωμένης αιωνιότητας.

Σουρούπωσε και γω ξεχάστηκα αφημένη εδω, 
να περιμένω. "Ώρα να σηκωθώ" ψέλλισα,
τινάζοντας απαλά τη φορέσια που μου δώρισε η μοίρα
να στολιστώ για να σε περιμένω.

Κοιτάζω άλλη μια φορά, {τελευταία, διατάζεις το μυαλό μου να ναι},
το δέντρο που βαθιά μου ρίζωσε και καρτερούσε να ποτιστεί
με το νερό εσωτερικών, αστείρευτων πηγών σου,
για να καρπίσει!

Νύχτωσε......στο νου μου εσύ!!!! Στη ματιά,
στην αφή, στη γευση μου .....ΕΣΥ......!

Τώρα πια ξέρω, τι θες, τι μπορείς.....
τι αντέχεις.......



Lilith

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!