ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

"Δεν ξέρω".....Lilith



"Έφυγες ....μα...

δεν ξέρω τι πυξίδα φυλάς στην καρδιά σου για να πορεύεσαι,

κρατώντας στα χέρια σου έναν ξεχαρβαλωμένο εξάντα  μιας ζωής που θα θελες να έχεις..

δεν ξέρω τι σκέψεις περνούν απο ενα μυαλό θολωμένο, απο εναν εαυτό σακατεμένο και μια ψυχή ξεδιάντροπα εκτεθειμένη σε ασέλγειες  μελλοντικών χρόνων...

δεν ξέρω αν αντέχεις την φίμωση των λόγων που τολμά η καρδιά να ξεστομίσει με θράσος ενω εσυ γεμίζεις το στόμα της με χώμα, ξερά κλαδιά και πέτρες για να μην ανασαίνει πια...

δεν ξέρω αν θα σε ξαναδώ... μα ξέρω πως αυτή η έλλειψη θα πυρώνει το είναι σου, θα σακατευει το μυαλό σου, θα νεκρώνει τα μέλη σου, ότι κι αν επιλέξεις να κάνεις....

δεν ξέρω αν θα μάθεις να υπάρχεις, έχοντας όλη αυτη την καταραμένη ευλογία που η μοίρα έσπειρε επάνω μας και μας καθορίζει...

δεν ξέρω αν θα μπορέσεις να γεμίσεις τα πνευμόνια σου, ευτυχής πια,  με τόσο αέρα όσο θα θελήσεις, αφού τον ίδιο  δεν θα αναπνέουμε πια...

 δεν ξέρω αν θα σε νοσταλγήσω η αν θα σε ξεχάσω....

δεν ξέρω καν τι επιθυμώ να κάνω ..

ξέρω όμως πως αν η μοίρα με έστειλε σε μια ζωή σαν την δική σου, τότε μπορώ να αποσυρθώ απο αυτήν, ήσυχη μια που εκπλήρωσα τον σκοπό μου...

να σε μάθω τι σημαίνει να αγαπάς απόλυτα, ολοκληρωτικά, καθολικά....!!!"


Lilith

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!