ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

"Ραδιοφωνική Πρεμιέρα"...



Επίσημη "πρώτη" ραδιοφωνική παρουσία αυριο..

ναι θα δώσω και γω το παρόν πίσω απο ενα μικρόφωνο και θα ακουσω όσους μου είπαν πως το ραδιόφωνο ειναι μια μαγική εμπειρία.

Αυριο λοιπόν στις 22:οο στο SIN RADIO με τον απαραίτητο εξοπλισμό σας...θα σας περιμένω για να μπουμε σε μουσική τροχια, παρέα μέχρι τις 24:οο!!! μαγικά χαλιά, φτερωτά παπούτσια, πυραυλάκια, μαγικές σκούπες, δυνατά συναισθήματα και ότι σας δίνει φτερά να το εχετε μαζί σας, θα μας χρειαστεί...!



 

4 σχόλια:

  1. άντε με το καλό σε περιμένουμε (και με σκόρδα βεβαίως), καλή αρχή να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Blue μου......ευχαριστωωωωω πολυ!!!!!!! sent positive vibes pleeeeease!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eγω τι να πω;
    Μετά απο χιλια κυματα ,επιτελους ξεκινας!

    Καλη αρχη να εχεις και ειμαι σιγουρος οτι το στοιχημα που εχω βαλει για σενα θα το κερδισουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!