ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

"Επίσημη πρώτη" ...για όσους την έχασαν......




Ηχογραφημένη - η αλλιώς podcast - (όσο ζω μαθαίνω)...η πρώτη ραδιοφωνική εκπομπή της "Στρατόσφαιρας"...που απο ότι μας κάνατε σαφές κατάφερε να σας ταξιδέψει.... 

σας παραθέτω  το playlist που ήταν υπεύθυνο για το μαγικό αυτό ταξίδι....
που περισσότερο απο όλους ...μάγεψε εμένα...

Ευχαριστώ θερμά όλους που άκουσαν και επικοινώνησαν, 
που μόνο άκουσαν (και ήταν κάμποσοι), 
το team του SIN RADIO για την υποστήριξη
και την υπομονή  του (ιδίως τον Evil),
τη Μαρούσκα μου..., τη μαμά μου, τον μπαμπά μου...,
το ROOM SERVICE,
τη δασκάλα μου στο δημοτικό, τον καθηγητή ορθοφωνίας στο Ωδείο,
τη δασκάλα του μπαλέτου μου,
τον κορυφαίο δάσκαλο υποκριτικής
 και τον ΔΑΣΚΑΛΟ Master Miyake...
(ξέφυγα ε??? συγνώμη αλλά με συνεπήρε η επιτυχία)..

πάνω απο όλα όμως ευχαριστώ ΙΔΑΙΤΕΡΑ το φιλαράκι μου Δημήτρη Φλουτσάκο για την παραχώρηση της εξαιρετικής μουσικής που εχω σαν σήμα της εκπομπής...

καλή ακρόαση λοιπόν....

(κάνετε κλίκ στο μπλε λινκ με τίτλο "Επίσημη πρώτη της Στρατόσφαιρας")

  • Sima - Mountains - Dimitris Floutsakos
  • Wish you were here - Blackmore's night
  • White flag - Dido
  • Tell her today - Tom Baxter
  • Love Song - Adele
  • If I could - Sophie Zelmani
  • Somewhere - Anneke Van Giersbergen
  • You do something to me - Paul Weller
  • One more time - Laura Pausini
  • A thousand kisses deep - Leonard Cohen
  • Crying in the shadows - Garry Moore
  • Ain't no Sunshine - Bill Withers
  • Diamonds and rust - Joan Baez
  • If you go away - Patricia Kaas
  • Solitary Man - Johnny Cash
  • If tomorrow never comes - Gath Brooks
  • Where are you - Imaani
  • Casablanca - Bertie Higgins
  • I can't fight this feeling anymore - REO Speedwagon
  • Suddenly - Billy Ocean
  • Je t'aime - Laura Fabian
  • No ordinary Love - Sade
  • Never gonna give you up - Barry White
  • As long as there is you - Timi Yuro
  • Total Disguise - Serhat Viktor Lazlo
  • I belong to you - Lenny Kravitz
  • Killing me softly - The Fugees
  • A song for the lovers - Richard Aschroft
  • Fragile - Sting
  • Wild is the wind - David Bowie
  • Mountains - sima - Dimitris Floutsakos

6 σχόλια:

.....μπήκαν σε τροχια......!!!