ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

"Το φαινόμενο του "Copy - Paste""....Lilith

Το φαινόμενο του "Copy - Paste"

"Copy - Paste" ...φαινόμενο η μάστιγα....? 
copy - paste εκτός υπολογιστών, ακόμα και στη ζωή μας!...στους ανθρώπους, στα συναισθήματα, στα χαρίσματα....ΠΑΝΤΟΥ...σε όλα.....
Είναι κάποιοι άνθρωποι που γεννιούνται, υπάρχουν και μεγαλώνουν (ηλικιακά μόνο) μέσα απο τις ζωές των άλλων. Έχουν την αίσθηση πως ότι βιώνουν, είναι δικό τους όπως δικές τους εμπειρίες  δικά τους "θέλω" και  "μπορώ", δικά τους μαθήματα, δικές τους προτιμήσεις, δικά τους ταλέντα, ιδιαιτερότητες και  πνεύμα...!!
Δεν μπορούν να ανακαλύψουν ποτέ - εξαιρετικά δύσκολο και επίπονο για τον εγωισμό και την ανασφάλεια που είναι καλά θαμμένη μέσα τους - πως ουσιαστικά ζουν τη ζωή τους μέσα απο τις ζωές των άλλων. Ποιοί είναι αυτοί οι άλλοι....? Ενας αδερφός, ενας φίλος, ενας σύντροφος.....κάποιος που θα ήθελαν πολύ να είναι και δεν μπορούν...! γιατί πολύ απλά ο εαυτός τους δεν τους ικανοποιεί. Δεν μπορούν να εξελιχθούν, ζουν σε μια ουτοπία πως είναι σημαντικοί...και θα ήταν...αν ήταν αυθεντικοί και μέσα απο έρευνα εαυτού, ώρες περισυλλογής και αυτογνωσίας, έμπαιναν στην διαδικασία να αναγνωρίσουν τις αδυναμίες, τις δυνάμεις, τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα που είναι ουσιαστικά ΔΙΚΑ τους. Τους τρομάζει η θέα μιας εκτεθειμένης εσωτερικής πραμάτιας...! Δεν την αντέχουν. Μπαίνουν λοιπόν σαν Vampires στη ζωη των άλλων...(αγαπημένων η ΜΗ) και ρουφούν ακατάπαυστα όσα επιθυμούν να έχουν...η να είχαν και απλά ΔΕΝ πρόκειται να αποκτήσουν.

"Η μεγαλύτερη φυλακή είναι τα κεκτημένα" και τα βαμπίρ αυτά είναι κλεισμένα σε ψεύτικες φυλακές που κλειδώνουν τα ίδια. Θεωρούν πως ότι έχουν...είναι δικό τους. Δεν απελευθερώνονται ποτέ, δεν κοιτάζουν εαυτό και τους άλλους κατάματα..! και οταν έρθει η ώρα της κρίσης "πάντα φταίνε οι άλλοι"..χωρίς να καταλαβαίνουν πως έχουν ήδη γίνει "οι άλλοι"...η για να είμαστε ακριβείς έχουν γίνει κακέκτυπα και άπλες κακές αντιγραφές των άλλων  και πως ουσιαστικά δεν ζουν ...απλά υπάρχουν.....!!!!

Είναι ενα θλιβερό θέαμα όταν αυτό γίνεται αντιληπτό απο τους άλλους...! Θα πρέπει αυτοί οι άνθρωποι να αντιληφθούν πως αν δεν κοιτάζουν μέσα τους συχνά πυκνά,  αν δεν αρχίσουν το εσωτερικό τους ξεσκαρτάρισμα, γκρέμισμα και εκ νέου χτίσιμο σε όλους τους τομείς και αν δεν αποκτήσουν ΔΙΚΗ τους ζωή για να ΖΟΥΝ πραγματικά και  ουσιαστικά, θα είναι πάντα ενα ΤΡΑΓΙΚΟ "COPY - PASTE".


           Lilith





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!