ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

"Ritmo Latino"......βραδιά ραδιοφώνου!!!


Είπαμε απόψε να μην κάνουμε μια απλή εκπομπή, αλλά ένα αφιέρωμα - φροντιστήριο για τη μουσική της Λατινικής Αμερικής.....!!!....
Βάλαμε κάτω μεγάλη πραμάτια!...χρησιμοποιήσαμε σκληρούς δίσκους, βινύλια και τις γνώσεις ειδικού και πωρωμένου με το αντικείμενο εδω και τέσσερις ζωές και θα τα μοιραστούμε μαζί σας..
Μελωδίες, ρυθμοί και φωνές απο Κούβα, Κολομβία, Αργεντινή, Χιλή, Μεξικό, Βενεζουέλα, Περού, Βραζιλία, Πουέρτο Ρίκο, Παραγούαη θα μας ταξιδέψουν και θα μας βάλουν ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ..!

να ευχαριστήσω θερμά τον Παντελή Παπάζογλου (απλή συνωνυμία) 
για την βοήθεια του στο φτιάξιμο του playlist και  τη συμμετοχή του στην εκπομπή, που με τις γνώσεις  και τις εμπειρίες του θα κάνουν αυτή την εκπομπή...ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ!
(Μπαμπάκο σμουτς)

Σας περιμένουμε όλους στις 22.οο στο Sin Radio
Να μην ξεχνάτε να κάνετε login στη σελίδα του σταθμού εδω  , λίγες ώρες νωρίτερα ετσι ώστε  να μπορούμε να συζητάμε, να ανταλλάσουμε απόψεις, απορίες και ότι άλλο μας κάνει κέφι.
Νωρίτερα ακούμε Όλα στο κόκκινο & Ραδιοτυπίες - October Feelings .....

Vicky 

2 σχόλια:

.....μπήκαν σε τροχια......!!!