ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Μεγάλων "αποστάγματα", ..."τροχιές".... ....#1



Πώς αφήσαμε τις ώρες και χάθηκαν.
Προσπαθώντας απεγνωσμένα να κερδίσουμε μια θέση στην αντίληψη των άλλων.

** Οδυσσέας Ελύτης **





Όταν ακούμπαγα στο τζάμι της βροχής ήταν που αργούσες ακόμα,και όταν χτύπαγε η πόρτα μου και άνοιγα δεν ήτανε κανείς. Κάπου όμως μες στον κόσμο, .....
ήταν η καρδιά σου που χτυπούσε. Έτσι έζησα πάντοτε ...
** Τάσος Λειβαδίτης **



Νύχτα. Μονάχα τ᾿ ἄστρα. Καὶ πέρα τὸ βάθος τοῦ ὁλάνοιχτου ὁρίζοντα—
ἐκεῖ ποὺ πᾶνε οἱ ἄνθρωποι χωρὶς τὰ ὀνόματά τους.

** Τάσος Λειβαδίτης **


πρωτότυπος εἶναι ἐκεῖνος ποὺ δικάζει τὶς λέξεις
ἐκεῖνος ποὺ βάζει ποινὲς ὁλοένα στὰ δάχτυλά του
τὴν ὥρα ποὺ σέρνουν ἔρημα τὴν ἄλαλη πένα.
Δὲν ἔχει μητρότητα ὁ ἴλιγγος
δὲν ἔχει πατρότητα ἡ νύχτα.

** Νίκος Καρουζος **






Θ΄άρπαζα θα έδιωχνα θ΄ανέβαζα 
θα ποδοπατούσα θα φοβέριζα θα σκόρπιζα θα νόμιζα 
θα γκρέμιζα και σε τρείς μέρες θα ξανάκτιζα 
θα με τρέμαν οι στερήσεις. 

Γιά να μπορέσω έτσι θρασύτατα ισχυρή 
ν΄αγοράσω πιά την ανάστασή σου. 

** Κική Δημουλά **




Ξαφνικά, νιώθουμε πως ήμασταν ευτυχισμένοι, όταν ήδη χάσαμε την ευτυχία.
 ** Ν. Καζαντζάκης **



"..Καταιγίδα τώρα πέφτει πάνω μας 
το απραγματοποίητο. 
Λουζόμαστε με μελαγχολία 
καθώς ξυπνάμε 
στην ανελέητη κάψα της ανάγκης.." 

** Κική Δημουλά. **




Πού 'ναι η αγάπη που κόβει τον καιρό μονοκόμματα στα δυο και τον αποσβολώνει; 
Λόγια μονάχα και χειρονομίες. Μονότροπος μονόλογος μπροστά σ' έναν καθρέφτη 
κάτω από μια ρυτίδα. 
Σα μια στάλα μελάνι σε μαντίλι η πλήξη απλώνει. 

 ** Γιώργος Σεφέρης **



2 σχόλια:

.....μπήκαν σε τροχια......!!!