ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

"Στην πιο μικρή στιγμή μαζί σου έζησα όλη τη ζωή.." Τασος Λειβαδίτης




Ήξερες να δίνεσαι αγάπη μου..

Δινόσουνα ολάκερη

και δεν κράταγες για τον εαυτό σου


παρά μόνο την έγνοια

αν ολάκερη έχεις δοθεί..

Όλα μπορούσανε να γίνουνε

στον κόσμο αγάπη μου

τότε που μου χαμογελούσες..

Γιατί πριν μπεις ακόμα στη ζωη μου

είχες πολύ ζήσει μέσα στα όνειρα μου

αγαπημένη μου..

Μα και τι να πει κανείς..

Όταν ο κόσμος είναι τόσο φωτεινός

και τα μάτια σου τόσο μεγάλα..

Στην πιο μικρή στιγμή μαζί σου

έζησα όλη τη ζωή..

Θα ξαναβρεθούμε μια μέρα

και τότε όλα τα βράδια

κι όλα τα τραγούδια θάναι δικά μας..

Θάθελα να φωνάξω τ'ονομά σου,αγάπη,

μ' όλη μου τη δύναμη..

Να το φωνάξω τόσο δυνατά

που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο,

καμιά ελπίδα να μη πεθάνει..

Θε μου πόσο ήταν όμορφη

σαν ένα φωτισμένο δέντρο

μια παλιά νύχτα των Χριστουγέννων

Τάσος Λειβαδίτης

6 σχόλια:

  1. Όταν το πρωτοδιάβασα.. δάκρυσα!
    και τώρα μοιάζει τόσο μακρυνό..
    τι πόνος Θεέ μου.. σ' ευχαριστώ
    για αυτή την ανάρτηση σου.. καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι στιγμές που μπορεί ότι μας πονάει να φαινεται μακρινο...αλλά πονάει γιατι είναι πιο κοντά απο ποτέ...!
      Σε ευχαριστω που με τίμησες με την βόλτα σου...καλο βραδυ σου!

      Διαγραφή
  2. τα ερωτικά του, είναι υπέροχα. και αυτό από τα καλύτερά του.
    σ' ευχαριστώ Βικούλα μου για την απόλαυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λύχνε μου.....εγω σε ευχαριστω....! κατσε να σου ρθω να παρω τη δοση μου!

      Διαγραφή
  3. ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ ΦΙΛΟ !

    Βρήκα στο δρόμο ένα πουλί
    κι έσκυψα και το πήρα
    γιατί έμοιαζε η μοίρα του
    με τη δική μου μοίρα!…

    Η καρδούλα του χτυπούσε
    και στα μάτια με κοιτούσε
    φοβισμένα…
    Αχ Θεέ μου, αυτό πονάει
    σαν κι εμένα!…

    Βρήκα ένα φίλο, τόση δα
    ψυχούλα που μονάχη
    κείτονταν στα λασπόνερα
    σαν τσακισμένο στάχυ.

    Η καρδούλα του χτυπούσε
    ως τα μάτια με κοιτούσε
    φοβισμένα…
    Αχ Θεέ μου αυτό πονάει
    σαν κι εμένα!…

    Βαριά η νύχτα, παγερή
    για το μικρό σπουργίτι
    που έμενε καταμόναχο
    στο δρόμο, δίχως σπίτι!….

    Η καρδούλα του χτυπούσε
    ως τα μάτια με κοιτούσε
    φοβισμένα…
    Αχ Θεέ μου αυτό πονάει
    σαν κι εμένα!…

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!