ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Όσοι αμαρτωλοί προσέλθετε...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

οι άλλοι να φύγετε ...να πάτε αλλού....! 
το κουβαδάκι σας και σε άλλη παραλία. 
Γιατί εμείς οι τρελλοί παραγωγοί του Ραδιοφωνικού 
αμαρτωλοχώρου δεν αντέχουμε τα δήθεν, 
τα οικτρά copy-paste...και τα "νερόβραστα"...
Είμαστε ξεχωριστοί ο καθένας για το λόγο του!!! 

Ανατρεπτικοί,
Πιπεράτοι, Μπλέ, Λιλά, Λουστραρισμένοι, Διαβολικοί, Ασυνάρτητοι,
Στρατοσφαιροφευγάτοι, Μηχανορράφοι και ότι άλλο ασυνήθιστο.. 

και για του λόγους του αληθές....:

Σας παραθέτω links απο τις εκπομπές του αμαρτολοχώρου μας










οι υπόλοιποι παραγωγοί .....ON THE WAY...(lookin forward guys).!!!!





8 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!!

    Καλά μου έφτιαξες την μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....Αργω να το κάνω ...αλλα αν το κάνω...εχει μια επιτυχία..! <3 φιλι γλυκο Παυλίτο μου!

      Διαγραφή
  2. το πάτησα και την ακούω!
    τι καλή παρέα μου κάνει!
    καλημέρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έτσι, έτσι, οι αμαρτωλοί παραγωγοί αυξάνονται και πληθύνονται... να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσιιιι γερα και με τσαμπουκά...! και μοναδικότητα! Blue μου φιλιιιιιιιιιιιιιιι <3 !!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Το δήθεν σε μια χώρα που αλλάζει καθημερινά και επαναπροσδιορίζεται είναι μια πρόταση που οι συνθήκες θα την ακυρώσουν....

    Οι εναλλακτικές προτάσεις και οι φωνές όσων μέχρι σήμερα δεν βρίσκαν εκφραση θα γράψουν μέρος των νεων σελίδων.

    Η επιλογή λοιπόν είναι αν θα είμαστε μέρος της ιστορίας του μέλλοντος ή σκουπίδι νυν και αεί...

    Η δική μου επιλογή σαφής...δηλώνω συνειδητοποιημένος αμαρτωλός και ρίχνω κλωτσια στις όποιες κολυμπήθρες του Σιλωαμ στήνονται για να "καθαρίζουν"(τάχα) όσα βαρύνουν τον καθενα μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Master.....RESPECT....!!!

      TO ΔΗΘΕΝ & το ΘΛΙΒΕΡΟ COPY PASTE....ειδε ΤΟ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΚΑΙ ΦΟΒΗΘΗΚΕ....!!!

      Διαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!