ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Όταν απαρνιέσαι, απλώς καταπιέζεις.....


Όταν απαρνιέσαι, απλώς καταπιέζεις

Όταν απαρνιέσαι κάτι, πιέζεις τον εαυτό σου να εγκαταλείψει πράγματα. Και όποτε κάνεις οτιδήποτε με πίεση, στην πραγματικότητα δεν εγκαταλείπεις τίποτα. Αυτό που απαρνιέσαι, πηγαίνει βαθύτερα μέσα σου, στο ασυνείδητό σου. Γίνεται μεγαλύτερο πρόβλημα από ό,τι ήταν προηγουμένως.

Τώρα θα προσπαθεί να βγει στην επιφάνεια με διαφορετικούς τρόπους, με διαφορετική περιβολή, με διαφορετικές μάσκες – και μπορεί να μην είσαι καν σε θέση να αναγνωρίσεις πως είναι το ίδιο πράγμα που απαρνιέσαι. Είναι βέβαιο όμως ότι θα εμφανιστεί – και μάλιστα με ένταση.

Εσύ του έχεις δώσει αυτή την ένταση, πιέζοντάς το, σπρώχνοντάς το μέσα στο ασυνείδητο. Όταν πιέζεις κάτι, το δυναμώνεις και το κάνεις έναν εχθρό κρυμμένο μέσα σου – βαθιά μέσα στο σκοτάδι – οπότε γίνεσαι πιο ευάλωτος σ΄αυτό.

‘Οταν βρισκόταν στο φως, ήσουν λιγότερο ευάλωτος. Όταν απαρνιέσαι, απλώς καταπιέζεις!!!

Osho....
"Λόγια ενός ανθρώπου πέρα από τις λέξεις"
(μέγας δάσκαλος)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!