ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

"Εντολή κάθετη.....ρητή....".Lilith






Εντολή.....κάθετη...ρητή.! 


απαγορεύεται κάθε βλεμματική επαφή.....!


η απευθείας βλεμματική διείσδυση θεωρείται πρόστυχη, 


με νοημα, με υπο-νόημα, με διάθεση έντονης προκήρυξης


....... με λυσσαλέα και ανεξέλεγκτη δίψα επικοινωνίας 


και γνωστοποίησης συναισθημάτων ......


οι μη ταγμένοι στον ευνουχισμό........


ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΖΟΝΤΑΙ!



Lilith 

2 σχόλια:

  1. πόσο όμορφη η πένα σου.. ζεστή
    πόσο μ' αρέσει να σε διαβάζω
    και να ταξιδεύω εκεί που η σκέψη σου
    ίχνη έμπνευσης αφήνει στο μυαλό μου..
    καλημέρα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω θερμά....! ιδιαίτερα! τιμή μου τα λόγια σου!
      καλό σου βραδυ!

      Διαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!