ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

"Για πες μας......"..Lilith



για πές μας κι εσυ....! ναι εσυ, εκεί...στη γωνία,...στην σκιά..! στα παρασκήνια...(της ζωής)..! εσυ που βλέπεις τους άλλους απο χαμηλά...! εσυ που βλέπεις την πλάτη τους!! που γεύεσαι τη σκόνη τους!!!..που κάνεις το παν για να τους μοίασεις....!!!!
ΤΙ ΝΟΙΩΘΕΙΣ?? ..ΠΩΣ ΤΟ ΝΟΙΩΘΕΙΣ????
ελααα ....ΜΗΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ...!
μοιράσου την εμπειρία σου, με εμάς....! 
ΕΣΥ που ξέρεις...! 
τι είναι καλύτερο τελικά...τι προτιμότερο?....
να είσαι μηδενικό η να είσαι νούμερο...??? να είσαι επιθεώρηση η τσίρκο....???? 
να είσαι ο clown η  ο ΝΤΕ ΜΕΚ  "θηριοδαμαστής"????.!!!...
να είσαι ο "πρωταγωνιστής" η ο "υποβολέας" ...????
πες μας....! δες το σαν συνέντευξη ....απο εναν/ΜΙΑ "σταρ" ....σε ενα ALIEN....
γιατι μόνο alien δεν θα μπορουσε να αναγνωρίσει τι απο 
ολα τα παραπάνω είσαι!!!!!

Lilith 

5 σχόλια:

  1. Ότι και να επιλέξει από αυτά η ουσία δεν αλλάζει...με μία λέξη γελειότητα...Aααα κάτσε έχω κι άλλη λεξούλα...τραγικός ;-)
    Kαλησπέρα Βίκυ μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και αλλη μια λεξούλα....αξιοθρήνητος/Η.....!!!!!! ετσι κοριτσι μου!

      Καλησπέρα μας! :)

      Διαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!