ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

"Women in Love" Podcast...ηχογραφημένη εκπομπή 11thNov12

 Κόντρα σε ότι και όσους δεν μας θέλει ερωτευμένους, κόντρα σε κατεστημένα, "πρέπει" και "μη", κόντρα σε βασκανίες, γλωσσοφαγιές, μαύρα μάγια, άσπρα μάγια, μαύρα μούρα και τα σχετικά....μα πάνω απο όλα 
κόντρα σε εναν πολυ - επιδιδόμενο 
σεξουαλικώς ανάδρομο Ερμή.......
η εκπομπή βγήκε ...και απο οτι φάνηκε με μεγάλη επιτυχία...! 

σας την σερβίρουμε λοιπόν, παρέα με ενα φοντανάκι, 
αλκοόλ άφθονο - αψέντι κατά προτίμηση - και μια δωδεκάδα ξυραφάκια..!

enjoy darlings..

"Women in Love" στην Στρατόσφαιρα μου
και στο  Sin Radio




  1. Woman in Love – Barbra Streisand
  2. Unforgettable – Aretha Franklin
  3. Someone like you - Adele
  4. Total eclipse of the heart – Bonnie Tyler
  5. Where do I begin (love story) – Shirley Bassey
  6. Vorrei - Silva Grissi
  7. Fever – Peggy Lee
  8. To Sir with Love - Lulu
  9. The power of love – Jennifer Rush
  10. I Can’t live – Mariah Carrey
  11. I who have nothing – Shirley Bassey
  12. So sad – Marianne Faithfull
  13. Je suis malade – Lara Fabian
  14. Je t’aime – Lara Fabian
  15. My All – Mariah Carey
  16. Un break my heart – Toni Braxton
  17. I will always love you – whitney Houston
  18. Take my breath away – Berlin
  19. The very first time - Robin Beck
  20. No Ordinary love – Sade
  21. I Put a spell on you – Nina Simone
  22. Miss you like crazy – Natalie Cole
  23. Tell him – Barbra Streisand , Celine Dion
  24. Stop – Sam Brown 
  25. Me voy – Yasmin Levy
  26. Butterfly – Sylvia Powell
  27. I guess I loved you – Lara Fabian
  28. Somewhere – Anneke van Giersbergen
  29. Un ano de amor – Luz Casal
  30. How do I love thee, Sonnet 43 - Elizabeth Barret Browning


 Vicky 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!