ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

"Συμπέρασμα...νόμος άγραφος #4 : αγαπώ γιατί.."..Lilith




Μην απορείς γιατι αγαπώ!...γιατι μπορώ....όχι γιατί με έκανες.....όχι για "αυτό" η "εκείνο"....
αγαπώ γιατί ήρθα στη γή με τούτο τον σκοπό και τον προορισμό...! 
να σ'αγαπώ...γιατί μπορώ...γιατί θέλω..όχι γιατι δεν μπορώ να κάνω αλλιώς...! αλλά γιατί δεν θέλω ...

....δεν ευθύνεσαι εσυ που πύρινες πένες γράφουν λέξεις μονάκριβης αξίας στα σωθικά μου για σένα....! 
που κάθε τι ομορφαίνει όταν τα μάτια σου χαρίζουν το χρώμα τους στο γαλάζιο του ουρανού της μέρας μου...!

είναι που μου τάξε εκείνη η μοίρα πάνω απο το κρεββάτι μου σαν γεννήθηκα....πως το ανεκπλήρωτο θα ναι η κλίνη της ζωής μου μέχρι να ανοίξεις της αυγής μου μόνιμα τα πέταλα .....και πως τούτο που φτύσαν οι θεοί και ευλόγησαν οι δαίμονες θα χουμε χρεωστικό εγω και συ για όσο ζούμε και για εκατό ζωές ακόμα....η ψυχή μας να μην ηρεμήσει...το μυαλό να μην δι-αυγή-σει ...η καρδιά να μην μερέψει.... αν η φλέβα του χεριού σου...εκεινη η λατρεμένη μου δεν χτυπά στα ακροδάχτυλα μου πάνω!!!!!!

αγαπώ γιατί θέλω να σ'αγαπω, γιατί αυτό θες και συ....!αγαπώ ...εμένα...γιατί εγώ είμαι εσύ, αγαπώ εσένα γιατί είμαι εγω.....!!!!!!.......γιατί είμαστε ενα.....και αυτό δεν θα αλλάξει...


             Lilith



2 σχόλια:

  1. ε, τι για πεεεες; αφού όλα τα είπες και τόσο παραστατικά και όμορφα!
    σα να μιλούσα, σα να παραμιλούσα κι εγώ ήτανε...
    καλή χρονιά, Βικούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λύχνε μου όμορφε...ζεστασιά των ψυχών μας...!!!!!

      Καλη μας χρονιά Βικούλι μου! <3

      Διαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!