ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

"Η Ματούλα της Καρδιάς Μας" στο Sin Radio



"Η Στρατόσφαιρα μου"  την Κυριακή 10 Φεβρουαρίου το βράδυ, στο Sin Radio  θα είναι "Η Στρατόσφαιρα μας" με την Βίκυ και την Άννα.

Η Συγγραφέας Άννα Τσεκούρα θα συμπαρουσιάσει μαζί μου μια εκπομπή που αφορά στην Ποίηση και στον τρόπο που αυτή επηρεάζει τη ζωή και τη σκέψη μας.

Αλλά κυρίως θα είναι μια εκπομπή αφιερωμένη σε μια γυναίκα, πολύ γλυκιά και δοτική με τους φίλους της, μια δική μας γυναίκα και δική σας γυναίκα...μια γυναίκα που έχει ασχοληθεί με την ποίηση όσο λίγοι....την κύρια Ματούλα Μπόνη..κατά κόσμον κυρία Ματούλα Παντελίδου.

..Δυο λόγια για την Ματούλα (περισσότερα στην εκπομπή):
Η Ματούλα Παντελίδου είναι 23 χρόνια στο ραδιόφωνο. Είναι ιδιοκτήτρια του ραδιοφωνικού σταθμού  "Παλμός" στην Ρόδο και βραβευμένη δημοσιογράφος. 

Η εκπομπή θα είναι γεμάτη απο  συνθέσεις της ίδιας, με ποιητές απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, πλαισιωμένη με μουσικές επιλογές οι οποίες θα οδηγήσουν στην εσωτερική αναζήτηση όλων μας..

Μαζί μας και σεις ...! μια που θα σας βάλουμε σε τροχιά ...σας βάζουμε και σε διαδικασίες για σκέψεις και για βουτιές στα βαθειά των εσώψυχων σας! 

....Παραθέτουμε λοιπόν ερωτήσεις τι οποίες συνέταξε η Άννα και που θα κληθείτε να απαντήσετε ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΉΣ....και ΟΧΙ πριν ακουστούν στον "αερα"...! σκεφθείτε....περιμένετε να ακουσετε μουσικές και κείμενα.... κάντε τη βουτιά σας και με το χέρι στην καρδιά απαντήστε...:

- Ποιός ειναι φίλος; ..ποιος είναι εχθρός; Μήπως είναι καλύτερα οι άνθρωποι να είμαστε απλώς καλοί άνθρωποι; Ευγενείς, άδολοι, διακριτικοί, αδιάφοροι στα προσωπικά των άλλων μα απολύτως συντρέχτες στα δύσκολα τους;

- Πόσα απο αυτά που ζούμε μπορούμε να ελέγξουμε;

- Πόσο καλά γνωρίζουμε τον εαυτό μας;

- Πως προφυλάσσεται κάποιος απο τον κενόδοξο και τον μισαλλόδοξο;

- Μπορεί ο δυνατός έρωτας να αναγνωριστεί απ' το περιβάλλον μας αλλά να διαφύγει της δικής μας προσοχής;;;

- Τι είναι η Έλλειψη;  ..είναι εγωισμός;; Ανάγκη;; Φόβος;; τι;;

- Αν ενας έρωτας είναι πολύ δυνατός αλλά αδιέξοδος τι κάνουμε;;; ..η μήπως δεν υπάρχει Ερωτας Δυνατός και Αδιέξοδος αλλά υπάρχει η δική μας δειλία;;;

- Πόσοι άνθρωποι κρύβονται στην ψυχή μας;; πόσοι είμαστε μέσα μας τελικά;;; πόσους απο αυτούς παλεύουμε;;; πόσους νικάμε;;;

- Στην μοναξιά κρυβόμαστε; Αφηνόμαστε; η απλά βολευόμαστε;

- Είναι ο κόσμος ερημιά;; Είναι η ερημιά ένας άλλος κόσμος;; Πόση απο αυτή την ερημιά γουστάρουμε εν τέλει για δηλώνει η ψυχή λεύτερη;;;

- (Προς τις γυναίκες) ..Είμαι υπέρ της ευθαρσούς παραδοχής των συναισθημάτων, ανεξάρτητα απο το κόστος...! Εσείς;;;

- Μαζί - Χωριστά ..γίνεται;;;

- Πόσο γνωρίζουμε τον άλλον;; Πόσο βαθιά του μπορούμε να μπούμε;;

- Πόσο τυχαία και πόσο μοιραία μπορεί να είναι η ζωή μας;;

- (ΜΟΝΟ για τους Άνδρες ) Πόσο βαθιά μπορεί να πονέσει ένας άνδρας;; πόσο ως αρσενικό επιτρέπεται να το δείξει;;

- Μπορεί να επιβιώσει ένας έρωτας εξ αποστάσεως;;

- Πόσο το Δράμα και η Τραγωδία ευνοούν την δύναμη του 'Ερωτα;;

- Πόσο παράδεισο και πόσο κόλαση μπορεί να αντέξει ένας άνθρωπος για έναν έρωτα;

-  Πόσο μπορεί και η σιγή των αισθημάτων να προδώσει την αληθεια της ψυχής μας; Μια που πολλές φορές η σιγή είναι δυνατότερη απο την κραυγή.



....αυτές και άλλες ΣΑΝ κι αυτές τις ερωτήσεις μαζί με τις συνθέσεις τις Ματούλας μας και την ανάλογη μουσική θα κάνουν την τροχιά μας να στάξει κόκκινο φαρμάκι...το κόκκινο φαρμάκι του Έρωτα ..του Θανάτου και της Ζωής!!!! στο Sin Radio

  Εγγραφείτε εγκαίρως κάνοντας λογαριασμό....για να μπείτε στη σελίδα της εκπομπής για να τα συζητήσουμε ΕΚΕΙ!!!!!

Σας περιμένω.... 

           Vicky


2 σχόλια:

  1. Είμαι σίγουρη πως θα είναι μια πραγματικά όμορφη εκπομπή ! Μου αρέσουν οι ερωτήσεις αλλά κατά πόσο θα πάρεις ειλικρινείς απαντήσεις; Στα λόγια όλα τα λέμε εύκολα, αγγίζουμε όλοι κι όλες την τελειότητα! στην πράξη κολλάει λιγάκι το θέμα.

    Δυστυχώς από τον υπολογιστή μου δεν μπορώ να ακούω τίποτα (βλέπεις θέλει κι αυτός servis σαν εμένα που σέρνομαι αυτό τον καιρό) αλλά εύχομαι καλή επιτυχία Vicky μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levinaki μου...θα μπορέσεις ίσως να την ακουσεις ηχογραφημένη....!!! οι απαντήσεις θέλουν να σκύψουμε μέσα στα σκοτάδια της ψυχής.....μονο ετσι θα βρουμε αληθειες!

      Φιλι γλυκόοοο!

      Διαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!