ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

"Που δένεις τα όνειρα"....Lilith



με ρώτησε ενας φίλος
- "εσυ που δένεις τα όνειρα??"
- "εγω δεν κάνω όνειρα πια..! μια φορά θυμάμαι όμως που έκανα...τα δεσα σε ενα στάχυ, όμως το στάχυ εσπασε και σκόρπισαν παντου" του είπα.
- "και γω εκει τα έδεσα, και λίγα χρόνια αργότερα...έγιναν μια μπουκιά ψωμί"....μου αποκρίθηκε..
- "Εγω έμαθα πως τα πήρε ενας άνεμος...μου το πε ενα κουρασμένο αεράκι "ει ψιτ....εσυ...-μου εγνεψε-.....πριν μέρες ακούμπησαν στην πλάτη μου μια αρμαθιά όνειρα...που χαν χαραγμένα το ονομα σου, και μια πνοή...ΦΩΤΙΑ"..

απλωσα τι χούφτες μου να τα περιμαζεψω...μα βρήκα μόνο στάχτες.... 
στάχτες ....και δυο σπυριά απο στάχυ

1 σχόλιο:

  1. κορίτσια καλύτερα να αναγράφετε πλήρες ονοματεπώνυμο στα έργα σας,διότι μια ματιά στο διαδύκτιο,και σε σελίδες,αλλα και σε προσωπικά προφίλ,θα σας κάνει να δείτε [ποσταρισμένα τα γραφώμενά σας , και στους αναρτούντες να καρπόνωντε τα εύσημα. Ειμαι στιχουργός και θεωρώ κλοπή και κατάχρηση τον διασυρμό του πνεύματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!