ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

"Υπήρξα Άγγελος ....Υπάρχω Δαίμονας" ...Lilith



υπήρξα άγγελος ...υπάρχω δαίμονας...

θυμάσαι...ύπηρξα άγγελος όταν πλάγιαζαν με ορμή οι πληγές σου στο κορμί μου, και με παρέσερνες σαν άγριο ποτάμι....όταν μεταλάμβανες κάθε σταγόνα της ύπαρξης που σου χαρίστηκε..

υπήρξα άγγελος που σου δείξε πως είναι να αγαπάς ουσιαστικά, να θαυμάζεις τη ζωή, το φως, τη  μέρα που κυλούσε στις χούφτες σου μαζί με την αγάπη μου, που ρούφαγες αχόρταγα και σε ξεδίψαγα.......

υπήρξα άγγελος που φώτιζε τις σκοτεινιές σου αντλώντας φως απο ότι φωτεινό αναδυόταν απο  μέσα σου...γιατι εγω λουζόμουν στις πηγές σου....δρόσιζα τις φτερούγες που μου χάριζες όταν έσμιγες το "κάθε" σου με το "πάντα" μου....τη στιγμή σου με την αιωνιότητα μου.

υπήρξα άγγελος που σου δωσε φαρέτρα γεμάτη για να πολεμήσεις τα δαιμονικά που σε κατέτρωγαν.

υπήρξα αυτός που σε τραγουδούσε, που σε νανούριζε μέσα στις σκοτεινιές σου, φιλώντας σου ευλαβικά τα χέρια, τα χείλη, με βλέμμα βουτηγμένο στις θάλασσες των ματιών σου...

υπήρξα άγγελος που δεν μελέτησε και δε λογάριασε τα ματωμένα πόδια του, τα σπασμένα φτερά του, τα ξεσκισμένα σωθικά του που σε κουβαλούσε στις πλάτες του για να μην φθαρθείς.....να μην πονέσεις...να μην αγγιχτείς ...

Υπήρξα αυτός που έσπερνε εκρήξεις στις φλέβες σου...
Υπήρξα αυτός που σε στεφάνωσε Νικητή, που σε έστεψε Βασιλιά...

Όμως τωρα....

Υπάρχω δαίμονας που κατατρώω τα σπλάχνα σου που ναι ποτισμένα με μαυρο πηχτό αίμα....

Υπάρχω δαίμονας που στοιχειώνω τις νύχτες σου, που κλέβω τους υπνους σου, που στηλιτεύω τις σκέψεις σου...

Είμαι ο δαίμονας που ξεπουλάω με βρώμικα παζάρια στα πορνεία της ζωής σου ότι ποτέ σου εχεις νοιωσει και οτι σου απέμεινε. Ειμαι ο δαίμονας που ασελγώ στο μυαλό σου κάνοντας όργια ...που χορευω γυμνή κρατώντας φωτιές  και σε χλευάζω....!!! Είμαι ο Δαίμονας που σέρνεται στα τέσσερα εμπρός σου και οργώνει με τα νύχια του κάθε σου λεπτό...που σε βουτά μέσα σε λίμνες ερεβους κάθε που η μέρα σου δεν σε αντέχει άλλο.

Υπάρχω Δαίμονας που θα κρατώ ηνία εντός σου για όσο υπάρχεις....
Μα όσο υπάρχεις....θα υπάρχουμε μαζί! Εντός σου κατοικώ! Εντός σου βασιλευω!
Εσυ αποκαθηλώθηκες πια...Αφέντρα της Κόλασης σου είμαι  εγω...
Ξηλώθηκαν κ' οι τίτλοι καθως φευγαν οι σάρκες μας...! Εσυ έπαψες να σαι βαθμοφόρος ..και γω έθαψα τον άγγελο που λάτρεψες.

Υπήρξα Άγγελος ...Υπάρχω Δαίμονας 
οχι γιατι το διάλεξα....μα γιατί ΕΣΥ με διάλεξες....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!