ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

"Αγάπης Τραύματα" ...Lilith



Λατρεμένα χέρια....τα δικά σου. Ευλογημένα, ιαματικά τα ακροδάχτυλα που   απλώνουν στις πληγές μου μύρο, χυμούς αγάπης και λησμονιάς, στη λήθης το κορύφωμα. Ακουμπήσες λατρευτικά τα χείλη σου σε κάθε μου ουλή...σε κάθε μου πληγή νωπή, η σε κεινη με το ξεραμένο το αίμα που ταισα θεριά ανήμερα.

Δεν σου μιλώ....Μα με ακους..δεν με ρωτάς..και δεν σε νοιαζει..κι αυτό αρκεί....

Μ'αγκαλιάζεις και είναι σαν να φροντίζονται οι πόνοι όλου του κόσμου.....

Με φιλάς με θέρμη και ανασταίνεις τις σκορπισμένες στάχτες μου...

Πλημμύρισε η ματιά σου ερωτηματικά, μα τα χείλη σου άλαλα...! υποκλίνονται, σέβονται τις θανατηφόρες οδύνες μου...

Με αγγίζεις....και τα χέρια σου αποσύρουν πόνους απο το κορμί μου..την ψυχή μου...

Σαν έμβρυο κουλουριάζομαι μπροστά σου!

Παραδίνομαι σε κάθε σου τόλμημα να με αγγίξεις...Σε κοιτώ στα μάτια! "Ειμαι εδω" δηλώνω..!

Εισβάλλεις εντός μου με θρησκευτική κατάνυξη....με κάνεις ναό...! αγιογραφείς κάθε μου επιφάνεια...

Σκορπώ κάθε μου ένταση,  σαν αστρικές εκρήξεις σε ενα σύμπαν που δείχνει γνωστό απο χρόνια...! το δικό σου...!

θέλει τόλμη, θέλει αρετή, θέλει δύναμη...μα πάνω απο όλα θέλει αγάπη ΑΠΟΛΥΤΗ να φροντίσει κανείς τις πληγές αυτου που πλαγιάζει σιμά του....!

για σένα και για οσους σκύβουν και φιλούν αγάπης τραυματα....!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!