ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

"Με αφορμή το φευγιό ενος αγαπημένου"...Lilith




Τα όνειρα ειναι για τις ώρες που κοιμόμαστε....η είναι για τους άτολμους...η για τους μη ρεαλιστές!
Σε όλη μου τη ζωή δεν έκανα όνειρα. Το μόνο ίσως που είχα σαν όνειρο απο μικρή ηταν να ταξιδεψω στις Ηνωμένες Πολιτείες που μολις κατάλαβα τι κουμάσια είναι, ξεφούσκωσε και αυτό. 

Σε όλη μου τη ζωή, κοίταζα τον ουρανό και εβαζα στόχους, ετσι "ονειρευομουν" εγω..! κοιτούσα τον ουρανό μα τα πόδια μου είχαν ρίζες...! ρίζες με την εννοια του ρεαλιστικού, πως ήξερα ποια είμαι, που είμαι, τι θέλω, τι μπορώ, τι αντέχω. Οχι ριζωμένα με την έννοια του μόνιμου, του άρρωστου, του βαλτώδους του πράγματος...!!

Αγνάντευα ορίζοντες, η ψυχή μου είχε φτερά, το μυαλό μου ήξερε και η καρδιά μου άντεχε! Δεν προσδόκησα ποτέ κατι ανέφικτο, κάτι αδύνατο...(τι σημαίνει αδύνατο άλλωστε)...! για αυτό εγω δεν κάνω όνειρα...γιατι πιστεύω πως όλα ειναι δυνατά! το όνειρο εχει κατι άπιαστο, κατι αδύνατο, κατι αδύναμο...και δεν το αντέχω! αυτην την ελαφρότητα του το πετσι μου δεν την καταδέχεται...!

Ρίζες εχω και τωρα....καρφιά στα πόδια...τοσο βαθιά και τόσο αιχμήρα πως νιώθω να τρυπούν τον πυρήνα της γης. Μα όχι με την έννοια που είχα τοσα χρόνια...! η ψυχή παραμένει ελεύθερη, η βούληση, η καρδιά, το μυαλό....ολα!...μα αυτο που δεν μοιάζει με τα αλλα είναι η αδυναμία στο να θέσω στόχους...! δεν είναι οτι δεν βρίσκω, μα δεν ξέρω πια πως να το κάνω, έχασα τον τρόπο, εχασα εμενα στην προσπάθεια. Παίρνω τα πράγματα με τη σειρά και ξεκινώ απο κάτι μικρό..κατι ασήμαντο! "Αύριο θα φτιάξω ενα γλυκό που μου αρέσει και θα πετύχει"....μα την άλλη στιγμή  ισως να μου λείπουν τα μισά υλικά και ίσως και το ρεύμα για να το φτιάξω..και μη μου πείτε "φτιάξε ένα άλλο γλυκό με τα υλικά που έχεις" ! τοτε δεν θα είναι όμως το γλυκό που θέλω... δεν θα είναι ο στόχος μου! θα είναι οτι με βάζουν να αποδεχτώ ως στόχο! 

Τι κάθομαι και λέω ε?? γιατί σκοτίζω το μυαλό μου?? ενα αγαπημένο μου πρόσωπο αποφάσισε να κοιτάξει την επαγγελματική του τύχη (και εύχομαι και οποιαδήποτε άλλη) σε ξένα εδάφη..! έκανε καλά???? ΑΓΙΑ....!!!!! η στεναχώρια μου μεγάλη...οχι μόνο γιατί φεύγει, οχι μόνο γιατί θα μου λείπει...μα πάνω απο όλα γιατι ΕΓΩ δεν είμαι στη θέση του! 

-"Ελα μαζί....θα γυρίσω να σε πάρω  μαζί μου" μου ψιθύρισε δυο νύχτες πρίν στο αυτί. 
-"Μην το κάνεις όνειρο σου αυτό" του είπα.."καν το ΣΤΟΧΟ και γύρνα να με πάρεις!"

Σπίτι ειναι εκει που αγαπάς...εκεί που σε αγκαλιάζουν...εκεί που σε κανακεύουν ...εκει που νιώθεις λεύτερος...εκει που μπορείς να βάλεις στόχους! Τούτη η πατρίδα δε μου προσφέρει στόχους πια...δεν μου κλείνει το μάτι παρήγορα λέγοντας μου ..."σακάτεψε τα δόλια κοκκαλα σου κι αλλο, λιωσε τις αρθρωσεις σου, γέρασε απο τώρα, πεθανε νωρίς...μα θα αξίζει και τα παιδιά σου ΣΤΟΧΟΥΣ & ΟΝΕΙΡΑ θα τα καμουν ΕΝΑ και θα ναι αληθινά"

Lilith


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!